Cand zborul devine excelenta

In lumea companiilor aeriene, KLM Royal Dutch Airlines ar putea fi comparata cu un Rolls Royce. O companie de traditie, luxoasa si cu principii extrem de puternice. O companie potrivita personalitatilor care stiu ce vor si nu accepta mai putin decat excelenta. 92 de ani de experienta, 211 aeronave a caror varsta medie este de 11 ani, peste 23 de milioane de pasageri intr-un an, 77 de destinatii intercontinentale si 80 in Europa (cu plecare din Amsterdam). Iar odata cu fuziunea din 2004 cu Air France, KLM a indraznit sa zboare si mai sus.

Desi compania a fost infiintata la data de 7 octombrie 1919, primul zbor a avut loc cateva luni mai tarziu, in mai 1920, cand doi jurnalisti britanici au avut privilegiul de a testa un zbor intre Londra si Amsterdam. Peste numai 4 ani, KLM a efectuat primul zbor intercontinental de la Amsterdam la Batavia (Jakarta de astazi), fiind pana la cel de-Al Doilea Razboi Mondial cel mai lung zbor. In decembrie 1934, avioanele KLM pluteau deasupra oceanului, ajungand pana in exoticul Curaçao.
In prezent, compania este preocupata de protectia mediului, programele sale avand ca scop reducerea nivelului de CO2. Flota de avioane a fost upgradata astfel incat consumul de combustibil sa fie redus cu 25 %, a fost imbunatatita aerodinamica aparatelor de zbor si au fost introduse avioane mari, tip Boeing 737, in perioadele in care afluxul de pasageri este impresionant (spre exemplu, Carnavalul de la Venetia). De asemenea, KLM finanteaza cercetarile Universitatii de Tehnologie din Delft care proiecteaza un avion cu 50 % mai eficient si care emite cu tot atat mai putin zgomot (se pare ca avionul isi va testa abilitatile candva in 2025), dar colaboreaza si cu World Wide Fund for Nature din Olanda, dezvoltand programe ecologice.

Grija pentru mediu, dar si rafinament pentru calatorii sai fideli. World Business Class ofera scaune confortabile cu spatiu generos pentru a asigura intimitatea, sprijin pentru picioare, functie de masaj, monitor TV, posibilitate de conexiune la internet, telefon, lampi de citit, meniuri personalizate si bauturi rafinate. In acelasi timp, un bilet World Bussines Class este echivalent cu un numar dublu de mile Flying Blue si mult mai multe beneficii. Cum ar fi o casuta traditionala olandeza din portelan Delftware alb cu albastru care era daruita pasagerilor de la clasa intai inca din 1952.

Casuta, cu dimensiuni intre 5 si 11 centimetri, era umpluta cu un lichior pe baza de ienupar si reprezenta o amintire gustoasa pentru cei care isi incredintau calatoria companiei olandeze. In prezent sunt nu mai putin de 92 de casute, cate una pentru fiecare an al companiei. Exista insa si cateva create special pentru vip-uri sau cuplurile care pornesc in luna de miere.
O companie care intuieste chiar si cele mai ascunse dorinte ale pasagerilor.Turistii isi pot alege destinatia preferata de pe telefonul mobil folosind o aplicatie ingenioasa oferita de KLM- Tripshake. Odata initiata aplicatia se deschide harta lumii, iar prin agitarea telefonului, apare una dintre cele 100 de destinatii ale companiei. Daca ideea iti surade poti achizitiona biletele instant la preturi foarte bune. Daca nu, mai agita-l o data si lasa stelele sa-ti indrepte pasii!

About marius

marius